-->

ВАШ ПРАФЕСІЙНЫ ВЫБАР ЛАБАРАТОРНЫХ ПАСЛУГ

Камплаенс

Інструменты Compliance SYNLAB Group

Нацэлены на забеспячэнне найвышэйшага ўзроўню карэктнасці і празрыстасці ў вядзенні бізнесу і дзейнасці кампаній SYNLAB Group.

SYNLAB Group укараніла і прыняла наступныя інструменты адпаведнасці: 

  • Кодэкс паводзінаў
  • Кіраўніцтва па барацьбе з карупцыяй
  • Арганізацыйныя мадэлі для кожнай асобнай кампаніі

Гэтыя інструменты былі ўкаранёны на ўзроўні SYNLAB Group і прыняты па рашэнні Савета дырэктараў. Яны спрыялі паляпшэнню карпаратыўнага кіравання, знізіўшы рызыку здзяйснення так званых прэдыкатыўных правапарушэнняў, вызначылі важнасць працы ў адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам і прынцыпамі медыцынскай этыкі і дэанталогіі.

SYNLAB Group таксама ўкараніла сістэму справаздачнасці, накіраваную на забеспячэнне эфектыўнасці інструментаў адпаведнасці, шляхам накіравання справаздач / інфармацыі / паведамленняў / дакументацыі, якія тычацца дзеянняў і / або фактаў, патэнцыйна падыходных пад "парушэнні" згаданых правілаў і прынцыпаў, у тым ліку паводзін, якое не адпавядае прынцыпам законнасці, лаяльнасці, правільнасці, празрыстасці.  

На тэрыторыі Рэспублікі Беларусь любы, хто даведаецца аб парушэнні, спробе або падазрэнні ў парушэнні інструментаў Compliance, прынятых кампаніямі Synlab Group, можа паведаміць Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

SYNLAB Group гарантуе максімальную канфідэнцыяльнасць ў адносінах да інфарматара, абараняючы іх асобу. Ні ў якім выпадку не будзе распаўсюджвацца імя асобы, якая зрабіла справаздачу, і будзе захоўвацца максімальная прыватнасць у дачыненні да паведамляных фактаў і абставінаў, каб інфармацыя не дазволіла, нават ускосна, знайсці самога рэпарцёра.

SYNLAB Group не дапусціць і не пацерпіць любых формаў адплаты або дыскрымінацыйных дзеянняў (напрыклад, неабгрунтаванае перамяшчэнне; дамаганні на працы або іншыя паводзіны, якiя прыводзяць да невыносных  умоу працы), прама ці ўскосна, якія ўплываюць на ўмовы працы.

SYNLAB Group лічыць, што этыка і захаванне нарматыўных патрабаванняў пры вядзенні бізнесу з'яўляюцца абавязковай умовай яе поспеху, інструментам падтрымкі іміджу і прадстаўленнем важнага актыву.

Гэтыя дакументы выказваюць абавязацельствы і адказнасць у дачыненні да вядзення бізнесу і карпаратыўнай дзейнасці, Што ажыццяўляецца ўсім персаналам, якія працуюць у SYNLAB Group.

SYNLAB Group таксама патрабуе, каб усе асноўныя зацікаўленыя удзельникiі (гэта значыць асацыяваныя кампаніі, асноўныя пастаўшчыкі і г.д.) выконвалі правілы паводзінаў у адпаведнасці з агульнымі прынцыпамі "Кодэкса паводзінаў" і "Кіраўніцтва па барацьбе з карупцыяй" без шкоды пры выкананні рэлігійных і культурных нормаў, сацыяльных асаблівасцяў.


SYNLAB Group працуе з Мэтай:

  • прадастаўляць паслугі самай высокай якасці, у адпаведнасці з заяўленымі для карыстальнікаў патрабаваннямі, у адпаведнасці з заканадаўствам і прынятымі ўнутранымі рэгуляваннямі,
  • дабiвацца задаволенасці кліентаў,
  • актываваць інструменты для пастаяннага паляпшэння ў кожнай сферы бізнесу,
  • выкарыстоўваць лепшае і эфектыўнае абсталяванне і метады,
  • пастаянна навучаць персанал і інфармаваць яго аб тэхналагічным развіцці,
  • выконваць лімітавую дакладнасць пры апрацоўцы канфідэнцыйных персанальных дадзеных кліентаў пры абсалютным выкананні заканадаўства аб прыватнасці,
  • прымаць найбольш прыдатныя меры для забеспячэння бяспекі і беражлівых адносін да навакольнага асяроддзя.

Што тычыцца Персоны, то SYNLABGroup:

  • паважае годнасць пацыентаў і іх права на самавызначэнне,
  • выконвае найбольш прыдатныя медыцынскія працэдуры, накіраваныя на абарону фізічнай недатыкальнасці кліента,
  • паважае канфідэнцыяльнасць пацыентаў,
  • імкнецца да глыбокага ведання патрэбаў кліента,
  • забяспечвае своечасовую і правільную інфармацыю, зразумелую і лёгка інтэрпрэтаваную,
  • звяртае належную ўвагу на тое, што кажа пацыент, і аб'ектыўна рэагуе на крытыку пацыента,
  • выкарыстоўвае спецыяльныя інструменты для вымярэння задаволенасці кліентаў,
  • выконвае свае ўласныя "Кіраўніцтва па якасці", Рэгулявання службаў аховы здароўя, Еўрапейскія рэгулявання па правах пацыентаў, а таксама кодэксы паводзін, прынятыя адпаведнымі ASL.

Кодэкс карпаратыўнай этыкі пастаўшчыка і працэдура разгляду скаргаў пастаўшчыкоў

Надзейнасць і прыстойнасць сталі ключавымі канцэпцыямі ў сучасным карпаратыўным кіраванні. Дадзены тэзіс абумоўлены тым, што бесперапынны рост бізнесу магчымы толькі тады, калі кампанія можа давяраць надзейнасці сваіх акцыянераў, кліентаў, пастаўшчыкоў і персаналу – лакальна і глабальна. Атрыманне такога даверу можа быць дасягнута толькі шляхам пастаяннага падтрымання высокіх стандартаў сацыяльных і этычных паводзін. Дадзены Кодэкс карпаратыўнай этыкі пастаўшчыка (далей-кодэкс) і працэдура разгляду скаргаў пастаўшчыкоў (далей – працэдура), прынятыя SYNLAB Group, прызначаныя для ўстанаўлення празрыстых стандартаў для ўсіх супрацоўнікаў SYNLAB.

Эфектыўная рэалізацыя кодэкса і працэдуры з'яўляецца галоўным прыярытэтам SYNLAB Group. Кодэкс з'яўляецца абавязковым да выканання без якіх-небудзь выключэнняў. Усе супрацоўнікі SYNLAB адказныя за захаванне нормаў кодэкса. Кодэкс адлюстроўвае нашы перакананні і каштоўнасці. Гэта выражэнне нашага агульнага разумення рэпутацыі. Кодэкс вызначае, як гэтыя прынцыпы ўкаранёны і ужытыя ў сітуацыях, якія здараюцца ў нашай штодзённай працы.

Кожны супрацоўнік SYNLAB можа звязацца з кіраўніком, адказным рэгіянальным начальнікам карпаратыўнага кантролю або членам Камітэта па карпаратыўным кантролі па пытаннях, якія маюць адносіны да Кодэкса. Савет дырэктараў прызначае галоўнага кіраўніка карпаратыўнага кантролю і іншых членаў Камітэта па карпаратыўным кантролі. Аб патэнцыйных парушэннях законаў дадзенага Кодэкса або любых інструкцый, якія адносяцца да дадзенага кодэкса, павінны паведамляцца адказнаму рэгіянальнаму начальніку карпаратыўнага кантролю, начальніку юрыдычнага кантролю або галоўнаму кіраўніку карпаратыўнага кантролю. Справаздачы таксама могуць быць зроблены для незалежнага амбудсмена ў выпадку, калі такі чалавек будзе прызначаны. За прадастаўленне справаздачы аб парушэнні або патэнцыйным парушэнні дадзенага кодэкса не прадугледжана якіх-небудзь санкцый або рэпрэсій.

Гэта асабістая адказнасць кожнага з нас старацца забяспечыць, каб SYNLAB Group ва ўсе часы захоўваў добрую рэпутацыю ў свеце, будучы надзейным  як бізнес-партнёр, прыхільны этычным прынцыпам і прыстойнасці.

Па спасылцы Вы зможаце азнаёміцца з працэдурай разгляду скаргай пастаўшчыкоў (Палітыка інфармавання трэцімі асобамі)


Гэтая Палітыка прызначана для таго, каб даваць магчымасць дзелавым партнёрам і іх адпаведным супрацоўнікам, а таксама іншым трэцім асобам паведамляць аб выяўленых або меркаваных парушэннях нямецкага Закона аб комплекснай праверцы ланцужка паставак (Lieferkettensorgfaltspflichtengesetz) і парушэннях Кодэкса пастаўшчыкоў SYNLAB.

 

Иностранное унитарное предприятие по оказанию услуг «Синлаб-ЕМЛ» | УНП 800012976 | Лицензия №М-442 от 22 мая 2003 г.
ул. Академическая, 26 | 220012 г. Минск | Т 8 017 378 33 35 | Ф 8 017 378 33 38 | М +375 29 303 65 11 | lab.info@synlab-eml.by

 

Мы хотим, чтобы Вы получали удовольствие от просмотра нашего веб-сайта и у Вас остались приятные впечатления. С этой целью этот веб-сайт размещает на Вашем компьютере файлы cookie для сбора информации об использовании Вами нашего сайта. Пожалуйста, нажмите кнопку Принять, чтобы согласиться с использованием файлов cookie на этом веб-сайте.